Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 21. august 2011

Vintage kort

Så har jeg da laget et kort av de stemplene jeg fikk av Hege. Gleder meg virkelig til å sende de til henne. Hege er en god venninne fra ungdoms tiden og som jeg har fått litt kontakt med igjen over nettet. Hun og hennes skjønne familie har bodd i Kina i noen år. Kanskje jeg burde brukt anledningen til å besøke henne og få sett litt av den siden av jorda også. Hvem vet!? Men her er i hvertfall kortet jeg laget:

Papirnavnet er jeg usikker på for jeg laget malen til denne i sommer sammen en god kollega som skulle lære brette tekninkken. Så nå fikk jeg endelig somlet meg til å lage et kort utav det i tillegg. Blomstene er fra Bikuben. Båndet og nålen fikk jeg i julekalenderen fra kreativ hobby. Tekststemplet fra Hege er fra Fun Stamps. Mini flashcarden og blingen er fra Melissa Frances. Det var det for denne gang. Ha en kreativ dag videre!

7 kommentarer:

Pia sa...

så lækkert staffelikort med nydelige detaljer. Embossingen er tør embosset med en Tim Holtz embossing plade
Ha en fortsat god søndag
knus pia

Karlotte sa...

Hei Siv Anita! For noen kunstverk av noen kort du lager!! Skjønner av den andre kommentaren her at jeg IKKE er inn i "kort verdenen", men jeg kan jammen se at du er flink!!!

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, det var stas:-)

God søndag videre!

Klem fra Karlotte - eller Monica og Milla Karlotte for deg da!

snupski sa...

Takk for det rådet, Pia!!! Da skal jeg virkelig prøve det. Er veldig glad i Tim Holtz.

Karlotte: Takk for det. Jeg liker veldig god å lage kort og være kreativ på den måten. Jeg mangler litt når det gjelder interiør. Men det er jo bra vi har forskjellige interesser.

Ha en en flott kveld videre!

Fabelaktig (Maia) sa...

Hei hei!
Så inspirerende med bloggere som deg, som er såå flinke med hendene. Vidunderlig vakkert kort!

Takk for hyggelig kommentar ;) Det gleder og varmer! Jeg kommer nok brått innom igjen :)

Nyt søndagskvelden!
Klemklem

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig kort!! Jeg gleder meg til kurset jeg også;-) Blir sååå moro og se dere igjen;-)

Karlotte sa...

Hei du!

Tusen takk for den fine kommentaren på rommet til Ludvigsen! Han er bra fornøyd selv ja;-)
Liten forespørsel, lager du kort på bestilling? Vi skal i barnedåp til en liten kar neste helg. Nå har du kanskje nok å drive på med om dagen men gi et vink om du har mulighet!

Ha en fin kveld, klem fra Karlotte

familiens Johnsens hverdag sa...

Takk foer dette fine kortet:) jeg har hermet etter deg og laget ett konfirmasjons kort ....som jeg brukte malen dint til staffeli kort.. Gleder meg til og tilbringe en helg på kurs med deg:)