Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

tirsdag 6. september 2011

Enda et stafelikort


Tror jeg er litt i en fase igjen. Er litt glad i denne typen kort. Bildet ble ikke så bra, for det er ikke så mye grønt i kortet som bildet viser. Men men...

Gode venner vokser ikke på trær, men jeg er heldig å ha noen som er "gamle" og gode. Forrige helg var vi i bursdag til Thomas og Netta. De har vært våre venner i mange år. Og gode er de... Vi treffes ikke så ofte men du og du så gøy vi har det når vi er sammen. De skulle da ferie sin 40 års dag og inviterte fjerne og nære. Vi hadde det kjempe gøy. Jeg gikk med en rosa hatt hele kvelden og digget det. Se bare her


Kortet har da seff tilknytning til kortet. Huff litt sent på kvelden og litt mye røl.. Ja, ja. Ha en kreativ kveld videre (i regnet!)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Heisan vennen,
Nydelig kort. Du kledde den hatten :)
Klem