Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 21. august 2011

Søteste Sofie jenta blir 3 år!

Jeg tror jeg med hånda på hjerte kan si at jeg har verdens beste naboer og de har de nydeligste barna du kan tenke deg. Og i morgen blir Sofie jenta 3 år. Og i den anledningen har jeg laget et kort. Fant et bokkort som jeg syntes så kult ut. Så da lagde jeg det. Har spart på pynten for det er jo et barnekort og de blir ikke alltid tatt så godt vare på. Gratulerer med dagen, kjære Sofie....

Det materialet jeg har brukt på dette kortet er: Fargepapir fra bikuben. Det er tøypapir i lille med dobbel side. En mørkelille side og en lyselillaside. Veldig morsomt papir. Jeg har brukt sommerfugl disen til spellbinders. Blingen er fra Melissa Frances. Stemplene er jeg ikke sikker på men tror jeg har kjøpt de på papirloftet. Bokstavene er fra q.c. Har som vanlig brukt M.S punsher!!

Ingen kommentarer: