Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

mandag 13. juni 2011

Skoleavslutning!



Her har jeg laget et kort til en lærer til Jo Are. Jeg har brukt bazzil farge papir og Melissa Frances mønsterark. Jeg fikk en blokk med Melissa Frances da jeg var på copics kurs. Jeg har brukt vintagebilder fra sagen vintage design. Stemplet er fra papirloftet. Punsjen jeg har brukt er M.S. Blingen er fra Melissa Frances og hjerte pynten er fra kort og godt.

Her har jeg brukt et stempel fra the gretting farm og dette er Jack. Han er jo så kul og søt. Kommer nok til å lage mange kort med han. Ellers så har jeg brukt fargekartong og mønsterkartongen er fra daisysd`s. Taggen er stemplet med Tim Holz stempel og distress ink (chipped sapphire) Blingen er fra Melissa Frances og stiftene fra Tim Holz.
Ha en kreativ dag videre!

Ingen kommentarer: