Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 14. august 2011

Ominnredet stue

I helgen har jeg hatt besøk av pappa og da ble det fart i sakene. Vi har nå ikke gjort noe med den stua siden vi pusset opp for to år siden. Så ting var litt hulter og bulter. Men det som tok mest plass var den store tv`n som sto midt i stua. Den skulle jo opp på veggen. Så her ser dere resultatet. Tenkte jo på å ta før bilde men det husket jeg ikke på. Men her er resultatet.

Fikk også hengt opp 6 bilde lister fra IKEA. Og da måtte jeg jo en tur på Strømmen storsenter for å handle litt pynt. Her er noe av det jeg kjøpte.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: