Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

lørdag 28. mai 2011

To nye bestillingskort!

Her har jeg laget et dåpskort. Jeg har brukt bazzil fargekartong og Karen Foster Design "Baby Dinos" hjertene er fra kort og godt. Bokstavene er Maggi (qc)

Her har jeg virkelig slått meg løs. Jeg er desverre en uhelbredelig romantikker og når jeg får i bestilling å lage et hjertekort så ble det dette. Er de ikke søte. Ja, ja. Her har jeg bruk stempel fra papirloftet og fargekartong fra Bazzil og mønster papiret er "Sweet love" fra little yellow bicycle. Kjøpt på Bikuben. Metall hjertet er fra kort og godt.
Jeg har virkelig kost meg. Blir alltid så inspirert når jeg får bestillinger!
Ha en kreativ dag videre!

1 kommentar:

Pia sa...

wow så søde personlige kort, nydelige farver og papirer du har brugt
knus Pia