Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

lørdag 21. mai 2011

......og her ble det kort av gutten!!

Da fikk jeg laget et kort med copics fargeleggingen fra i går. Min sønn skal i bursdag i dag og da må jo mor lage et kort. Her har jeg brukt bazzil fargekargtong og mønsterarket er creative imaginations dead men tell no tales.  Ellers så har jeg stanset ut bokstavene fra Maggi. Stemplet er hentet fra the gretting farm og gutten heter Jack. Du får kjøpt dette stamplet på Bikuben. Så er jo da stamplet fargelagt med Copics. Jeg har brukt grønt på genseren men de fargene lånte jeg på kurset og husker ikke helt nummerene.Og til slutt her jeg brukt Tim Holz stift. 

Ingen kommentarer: