Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

torsdag 11. september 2008

Camilla!

I kveld har jeg vært i en bursdag i nabolaget. En god venn Camilla fylte år. Kjempe hyggelig å møtes. Til den bursdagen laget jeg dette kortet. Takk til Sissel Anita Kjølstad for inspirasjon til dette kortet. Trykk på linken til siden henne og få inspirasjon, der ligger det mange og kjempe fine kort.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Kjempefint kort. Snart må vi ha oss en kveld igjen :)
Ha en fin helg!
Klem fra Kerstin

Gry sa...

Hei hei! Så hyggelig med kommentar i bloggen min! :)
Jeg er veldig usikker angående det treffet altså.. Kunne tenkt meg å dratt sammen med noen herfra, men hun jeg sitter mest sammen med kunne dessverre ikke denne gangen.. Skal tenke litt mer på det.. ser det fortsatt er noen plasser ledig!