Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

lørdag 6. september 2008

Kontrasten kunne ikke vært større!


Dagen i går startet veldig trist, ved at jeg sa farvel til en god arbeidskollega som tapte kampen mot kreften. Hun ble bare 48 år. Føler virkelig med familien. På ettermiddagen i går ble jeg invitert på middag og scrappe kveld/natt. Det ble en fin kontrast som fikk meg til å tenke på noe annet og kose meg. Det var kjempe hyggelig, vi pratet, spiste en deilig mexikansk suppe (hjemmlaget) drakk litt vin og scrappet. For min del gikk det litt tregt, men en hel Lo greide jeg og lage og den ble faktisk veldig fin. Takk jenter for en hyggelig og koslig kveld/natt.

Ingen kommentarer: