Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

mandag 15. september 2008

Vennskap!

I helgen var vi sammen med noen gode venner og deres barn. Barna hadde veldig lyst til at jeg skulle ta med meg scrappe tingene mine. Nintendo wii og Mario Cart vant oppmerksomheten, så da satt jeg der da med masse utstyr som ikke ble brukt. Så da tenkter jeg med meg selv at det var jo for ille at jeg skulle ha med så mye utstyr som ikke ble brukt. Så da barna ble lagt laget jeg dette kortet. Kortet ble gitt til en god venninne av meg når jeg kom hjem.

Gleder meg noe hemningsløst til neste helg. Da skal jeg og kjæresten min til Island. Bare vi to uten barn. Det blir kjempe bra. Skal legge ut bilder når vi kommer hjem.

Ingen kommentarer: