Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

fredag 18. mars 2011

Bordkort til konfirmasjon


I mai skal mitt tante barn konfirmeres og i den anledningen så har jeg laget et forslag til bordkort. Det er en mini takeout box av Lifstyle Crafts Cutting dies. Mønster arket jeg har brukt er TPC Studio. Our first dance er navnet på arket. Ellers så har jeg brukt rosa kartong, beige bånd med gull kant og sommerfuglen er en MS punsh!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Kjempefint
Klem bordkort :)

Pia sa...

super sød box som bordkort, jeg havde til min runde dag lavet små æsker pyntet med blonder og roser og indeni lå menu og velkomstsang og de gjorde stor lykke hos gæsterne og var fin bordpynt ligesom dine fine æsker vil blive. Du må have en god weekend