Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

tirsdag 30. november 2010

Verdens herligste tenåring og hun er min!!

Når jeg allikevell er hjemme og ikke har det helt bra så hvorfor ikke forsøke å gjøre litt nytte som ikke krever fysisk aktivitet.
Nå er det snart jul og hvert år lager jeg to loer, til besteforeldrene, av mine barn. Og her er det første ferdig. Ingen av mine svigerforeldre bruker internett slik at de får ikke sett dette før julaften.
Jeg har brukt mange av de tenknikkene jeg lært på kurs med Marianne. Morsomt. På tagene har jeg brukt distressink og Tim Holtz stempler. Stemplene er hentet fra serien soulful journey.
Ha en kreativ dag videre.

2 kommentarer:

Marianne H sa...

Så flott LO og så fin ei jente. Takk for tipset med stjernebrettingen, det må prøves.
Ha en fin og kreativ uke og takk for hyggelig kommentar. :-D

Mariannes gjenbruk sa...

Flott jente og flotte LOer ;-) Og jeg er glad for at du bruker noen av teknikkene - det er jo det som er moro!!!