Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

onsdag 28. april 2010

Barcelona!!


I morgen skal jeg og 3 andre flotte jenter på tur til Barcelona. Tenk nå skal vi reise. Det har vært så mye fram og tilbake pga askeskyen. Men nå bærer det av gårde. Ja, det skal særlig bli deilig når en ser på dritt været som er ute. REGN!!! Ja, ja, i Barcelona er det nå 19 grader og sol. Håper på like fint hele tiden mens vi er der. Skal legge ut bilder fra turen når jeg kommer hjem men her er et bilde jeg har funnet på nettet. Ha en flott helg!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Kos dere masse. >Gleder meg til å høre hvordan det var der. Klem

Anette:D sa...

Kos dere masse:D