Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 22. november 2009

Nå er byggeprosessen inne i en ny fase!

Her kommer litt av forklaringen til hvorfor jeg blogger litt lite og får lagt ut lite av kortene jeg har laget.

På fredag gikk byggeprosessen inn i en ny fase. Da tok snekkerne hull i taket og satte inn 4 store vinduer. Vi fikk kjempe flott utsikt, vi så helt til fetsund, det barna var mest stolt av var at de så Lensemuseet.

Det går definitivt fremover og nå forbereder vi oss til maling og innredning. Håpet er at de blir ferdig før jul, men etter planen så skal de være ferdig uke 3 i 2010. Så alle skjønner vel hva jeg ønsker meg til jul.

Her er noe bilder av loftet slik det ser ut nå!



Ingen kommentarer: