Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

tirsdag 10. november 2009

Langdrag!

Tenk nå har jeg fått en datter som er blitt så stor at hun nå er reist på leirskole. Nå har det gått to hele dager og ikke hørt noe fra henne. Intet nytt er godt nytt får jeg høre. Men kjenner at jeg ikke helt greier å slå meg til ro med det.
Mange som sier at småbarnstiden er slitsom og mange bekymringer... Jeg sier det er bekymringer for alle aldre. Hun er blitt en helt utrolig flott jente som jeg er så utrolig stolt av. Nå står tenårene foran oss med alt det innebærer. Ja, ja.....
Dette ble ett innlegg som har vært anderledes enn alle de andre jeg har skrevet. Men kjente at jeg trengte å skrive ned noen tanker. Kanskje sitter du der ute og tenker akkurat likt som meg... Legg igjen en kommentar hvis du vil.
Er hun ikke flott!?

Ingen kommentarer: