Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

lørdag 12. mai 2012

Tenker på deg!



Her har jeg laget et kort til en person som har opplevd det verste noen foreldre kan oppleve og det er at ditt barn dør. Jeg føler med henne og skjønner at dette ikke er lett. Ord blir fattige og da gjør jeg det som faller mest naturlig og det er å  lage et kort.
Jeg har brukt Tim Holtz farge papp og fabscraps Rganic Tree. Pynten er hentet fra Papirdesign og blomstene er fra bikuben. Stemplet er fra Marianne Bjørgum. Bildet er fra sagen vintage design. Papiret bak bildet er hentet fra en gammel bibel. "Tenker på deg" stemplet er jeg litt usikker på hvor jeg har kjøpt

Ingen kommentarer: