Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

mandag 13. desember 2010

Fyrstikkeskekort!


Nå har jeg lagtet et fyrstikkeskekort. Jeg bruker samme teknikken for fyrstikkeskekalender. Du finner bruksanvisningen her. Jeg har brukt mønster ark fra BoBunny og denne heter 12"winter joy frosty. Blonder og blomst har jeg kjøpt på bikuben. Perlene fikk jeg i kalenderen min fra Kreativ hobby.Vintage bilde er fra sagen vintage design. Fyrstikkeskene er kjøpt på europris. De er litt mindre enn de orginale fyrstikkeskene. Men det passer meg perfekt. Målene på papplaten er 9,5 cm og mønster papiret er 12,5 cm.
Dette kortet skal jeg gi til min hemmelige nissevenn. Håper hun liker den.
Ha en kreativ dag videre!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Klem tilbake ;)))
Nydelig kort du lager for tiden :)