Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

onsdag 1. desember 2010

Enda en julegave ferdig!


Det går smått men noe får jeg da gjort. Her har jeg funnet enda en fantastisk oppskrift på stampARTic. Også denne gangen laget av Marianne. Du finner oppskriften ved å trykke HER. Jeg har ikke laget telysboks men jeg har puttet selofan på hullet og skal fylle den med godis.
Her har jeg brukt englestemplet som jeg blogget om for ikke så lenge siden. Det er selvfølgelig også engel inne og den har jeg sammen med god jul stemplet kjøpt på kreativ hobby. Charmsen jeg har brukt er fra kort og godt
Nå gjenstår det bare ti til, så er jeg i mål der også gitt.

3 kommentarer:

Pia sa...

wow så flot telyskort, lækre farver og motiv du har brugt. God 1. decemberaften til dig

Kerstin sa...

Så flink du er :) Nydelig kort.
Stor klem

яιтα ємιℓιє ㋡ sa...

Slenger meg på! Likte dette kortet skikkelig godt! Vakre farger ;)) Lilla <3<3

Ja, det er småting man må leve med i et forhold. Og innlegget var egentlilg litt ironisk ment til meg selv om at har man ikke noe værre å klage på en noen sokker så har man det egentlig ganske så bra ;D

Håper alt står bra til hos deg også! :)