Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

torsdag 8. oktober 2009

For et rot!


Nå er det lenge siden jeg satte inn ett innlegg her og her kommer forklaringen. Vi har nå fått klarsignal for å bygge ut loftet vårt. Det betyr at alt som er lagret der må ned, og det kan jeg love ikke er lite. Stua vår er ganske liten fra før av, men når vi i tillegg fyller den med pakkenellikker fra loftet da blir den enda mindre. Skulle jobbe litt hjemme fra i dag, men jeg gir opp og drar på jobb og jobber der. Her ser dere hvordan det ser ut der spisestuen står. Mend den sees ikke for det er masse kasser der. Gleder meg vilt til vi er ferdige.

I går var jeg en tur innom bloggen til Marianne igjen og fant et nytt kult kort. Og jeg ble så inspirert at jeg lagdet et kort jeg også. Men tror dere jeg tok et bilde av det før jeg gav det bort. NEI DA! Så jeg får lage et nytt idag og forsøke å legge det ut i nær framtid.

Ha en fortsatt litt mer ryddig dag enn jeg har!

Ingen kommentarer: