Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 9. august 2009

Ny bretteteknikk!


Var innom bloggen til Marianne i går og der så jeg en bretteteknikk som jeg likte. Det tok litt tid før jeg skjønte hvordan hun hadde gjort det. Men tror jeg knekte koden etterhvert. Er ikke sikkert hun gjør det på denne måten, men likt ble det.
Jeg har laget to stykker.
God bedringskortet har jeg laget til en godt kollega som har vært sykemeldt en stund. Hva er vel ikke da bedre enn en liten oppmuntring. Vet selv hvor godt det er i en ellers trasig situasjon.





Den andre har jeg laget til en god venninne som det er veldig lenge siden jeg har sett. Får sende det i posten i morgen!


Jeg har fått en forespørsel om jeg ville legge ut en forklaring på hvordan dette kortet lages. Så jeg får se hva jeg får til i løpet av dagen.
Ha en velsignet søndag videre!





2 kommentarer:

Line sa...

Wow, jeg er kjempe imponert.
Veldig fine kort :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Stilige, disse kortene! SÅ enkelt var det altså - takk for tutorial og forklaring! :)

Må prøve meg på et sånt, en gang!! :))

God søndagskveld!! Klem, Hege