Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

søndag 9. november 2008

endelig igang igjen!




Jeg hadde store planer om å lage julekort og dette ble resultatet. Ikke akkurat julekort. Jeg var en tur opp til Kersin og handlet ark for å lage julekort. Men hadde jeg alt når jeg kom hjem NEI!!!! Da ble jeg dritt sur på meg selv for ikke å planlegge godt nok. Men, men!!!




Nå er jeg i god gang i den nye jobben min. Vi rydder, pakker ut og kaster. Jobber masse og planlegger mot åpningsdagen som er 17.november. Den dagen har jeg faktisk bursdag. Kjempe fin måte og ferie dagen på!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Kjempeflott kort. Manglet du noe? Bare å komme igjen, vet du ;)
Klem