Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

tirsdag 14. oktober 2008

Nye stempler.


I helgen var jeg på scrappetreff. Utrolig gøy. Jeg fikk ikke gjort så forferdelig mye, men fikk mange gode tips om hva jeg burde gjøre og ikke. Jeg lærte meg også endel tekninkker som jeg nå holder på å prøve ut. Men jeg er ikke ferdig med noe som kan vises ennå. Men nå måtte jeg legge ut et innlegg. Gry mente at nå var det lenge siden jeg hadde lagt ut noe. Så her er det. Jeg holder nå på å lage eksplosjonskort. Legger ut når jeg er ferdi.


Har i dag fått ett lass av nye stempler fra kreativ hobby. De leverer utrolig fort. Jeg bestilte på søndag og hadde de i dag. Så nå skal jeg også stemple.


Ha en fortsatt fin kveld.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Heisan, og takk for sist!
Du har gått løs på eksplosjonsboksen ja, Gleder meg til å se resultatet!
Ha en fin søndag.
Marianne:)

snupski sa...

Takk for sist. Har tatt rådet ditt om å bestille stempler på kreativ hobby. Så nå kan du tro jeg koser meg med stempler også skal jeg kjøpe meg promarker.
ja, det har jeg jammen gjort. Det er ikke noe som er gjort på en kveld. Ikke for meg i hvertfall. Holder nå på med yttersidene. Så i løpet av uken vil nok boksen være ferdig.