Om meg

Bildet mitt
Jeg er 41 år, er gift og har to barn. Mine interesser er sang og musikk, kortlaging og scrapping. Jeg er også veldig opptatt av barn og barnasvern.Legg igjen en melding på bloggen da vel, blir veldig glad for det!

torsdag 21. august 2008

Snart sommerslutt




Ja, da er høsten her og tiden kommer med mørkere kvelder, stearinlys og masse kos. Gleder meg allerede!!
Jeg har i sommer kost meg og laget både loer og kort. I sommer har jeg blitt tante til to barn. To små jenter. En i trøndelag som hadde det fryktelig travelt med å kommme ut, så hun kom 1 og 1/2 mnd for tidlig. Liten jente som heter Sofia. Den andre var ei jente fra Oslo som ikke hadde det travelt og ble født når tiden var inne. Hun skal kanskje hete Leona! Da jeg skulle inn for å besøke Leona og foreldrene laget jeg disse kortene. Far i huset fylte 40 år rundt den tiden så han fikk et kort han også!

Ingen kommentarer: